ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Dane Zamawiającego:
BONUS-MED sp. z o.o.
33-334 Kamionka Wielka 465
II. Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu „Wdrożenie
e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia” (e-usługi POZ)
III. Opis przedmiotu zamówienia – wszystkie pozycje wraz z instalacją i konfiguracją:
1. Szafa stojąca RACK 19”, 42U, Gł 1000 z osprzętem – 1 szt.
2. Switch w obudowie RACK 19” zarządzalny 24 port – 1szt.
3. Bramka UTM wraz z licencją oprogramowania na okres co najmniej 5 lat – 1szt.
4. Serwer w obudowie RACK 19” (procesor: Intel Xeon E-2336 – lub równoważne, pamięć ram: 32GB, dysk ssd: 2x480GB, dysk hdd: 1x2TB, kontroler raid, Microsoft Windows Server 2022 Essential – lub równoważne) – 2 szt.
5. UPS do serwera w obudowie RACK 19” co najmniej 1200 VA – 2szt
6. Komputer typu AIO (procesor i5-1235U – lub równoważne, RAM 16GB, dysk SSD 256GB, matryca 23,8 cala 1920×1080, Microsoft Windows 11 pro – lub równoważne, pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office Home & Business 2021 – lub równoważne ) – 2szt
7. Czytnik e-dowodów z NFC na usb (kompatybilny z oprogramowaniem gabinetowym) – 1szt
8. Czytnik kodów kreskowych na usb (kompatybilny z oprogramowaniem gabinetowym) – 1szt
9. UPS do komputera co najmniej 850VA – 2szt
10. Notebook (Intel Core i5 1135G7 – lub równoważne, Microsoft Windows 11 Pro – lub równoważne, 16 GB RAM, 512 GB SSD, matryca 14″ 1920 x 1080, pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office Home & Business 2021 – lub równoważne) – 2szt
IV. Nazwy i kody zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
48800000-6 – Systemy i serwery informacyjne
32400000-7 – Sieci
30200000-1 – Urządzenia komputerowe
48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 – Pakiety oprogramowania użytkowego
48600000-4 – Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48500000-3 – Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
50300000-8 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
51600000-8 – Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
72800000-8 – Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72700000-7 – Usługi w zakresie sieci komputerowej
72600000-6 – Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
72500000-0 – Komputerowe usługi pokrewne
72100000-6 – Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
V. Kryteria oceny ofert (wagi):
1. Cena 60%
Zamawiający obliczy liczbę punktów, dla ofert nieodrzuconych, zgodnie z poniższym wzorem:
C = Cmin x 60 / Co
gdzie:
– C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena oferty;
– Cmin – najniższa cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia zaoferowana w nieodrzuconych ofertach złożonych w postępowaniu;
– Co – cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia oferty ocenianej;
– 60 – waga kryterium „ Cena oferty”.
2. Długość gwarancji 40%
Zamawiający obliczy liczbę punktów, dla ofert nieodrzuconych, zgodnie z poniższym wzorem:
G = Go x 40 / Gmax
gdzie:
– G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium długość gwarancji;
– Gmax – maksymalna liczba miesięcy gwarancji; Gmax = 60;
– Go – liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej (maksymalnie 60);
– 40 – waga kryterium „Długość gwarancji”.
Wyliczenia każdego z kryteriów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, końcowa ocena równa się sumie ocen poszczególnych kryteriów.
VI. Informacje o postępowaniu:
1. Oferty należy składać na adres e-mail adobrowolska75@gmail.com do dnia 9. maj 2023
2. Informacja o wyborze oferenta zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
3. Termin realizacji 31.07.2023
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
VII. Informacja na temat wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktów interesów zamówienie nie może być realizowane przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.